תכירו את קשרי הטרור של משפחת אבו ג'מל משכונת ג'בל מוכבר

    אינטלי טיימס -מודיעין חדשותי 4 Comment on תכירו את קשרי הטרור של משפחת אבו ג'מל משכונת ג'בל מוכבר
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את הפיגוע היום ברחוב מלכי ישראל שהסתיים בהרוג ופצוע קשה, ביצע עלאא אבו ג'מל, עובד חברת בזק, תושב שכונת ג'בל מוכאבר שבדרום-מזרח ירושלים, בעת שנסע בטנדר של "בזק" בה עבד כטכנאי שירות. את מסע ההרג החל בפיגוע דריסה בתחנת אוטובוס שלאחריו יצא מהטנדר והחל לתקוף במסע דקירה עם גרזן, עוברי אורח, מסע שנבלם ע"י מאבטח שהיה סמוך למקום שהביא לחיסולו.

    'אינטלי טיימס -מודיעין חדשותי' ברשת החברתית – הבלוג של תחקירן המודיעין רונן סולומון, מביא את סיפור הטרור שזורם בעורקיה של המשפחה הרוצחת.

    ב-18.11.14 ביצעו רסאן אבו אל ג'מל, בן ה-27, ואחיו עודאי אבו אל ג'מל, בן 22, תושבי השכונה ובני דוד של עלאא, את הפיגוע בבית כנסת בשכונת הר נוף, שבו נהרגו ארבעה מתפללים ושוטר. במהלך האירוע נהרגו שני מבצעי הפיגוע ומאז, ננקטו צעדי ענישה כנגד בני המשפחה שכללו את לפני כחודשיים את אטימת ביתו של המחבל, אבו ג'מל עודי ע"י כוחות הנדסה של צה"ל.

    בנובמבר 2014 תועד עלאא כשהוא מגיב באתר ynet לטבח שבוצע בבית כנסת בירושלים. ע"י בני הדוד ואמר כי "שניהם שהידים וגיבורים. המעשה הזה התרחש בגלל הלחצים של ממשלת ישראל הכובשת נגד העם הפלסטיני ובירושלים באופן כללי והפגיעה הממושכת במסגד אל-אקצה. זה דבר רגיל שניתן לצפות לו מכל אדם שיש לו אומץ ותחושת שייכות לעמו ולאיסלאם", אמר.

    ב-22.7.15 אישר בג"ץ למדינה לגרש את נדיה אבו אל-ג'מל, אשתו של רסאן אבו אל ג'מל ואת שלושת ילדיה, מביתם במזרח ירושלים. יתכן שצעדי הענישה שנועדו להרתיע מפגעים בודדים , היו במקרה זה באופן חריג דוקא אלו שבנו את המטען הנפשי שהביא להחלטתו להצטרף אל המסורת המשפחתית בגל הטרור הנוכחי.

    השלושה הם גם קרובי משפחתו של ג'מאל אבו ג'מאל, אסיר שנידון ב-1994 ל-22 שנות מאסר על ניסיון דקירת שוטר, שהתגורר אף הוא בשכונת ג'בל מוכבר והשתייך לארגון החזית העממית. הוא השתחרר במסגרת מחווה מדינית לאבו מאזן במסגרת הפעימה השלישית בינואר 2014.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      התמונה מגן חיות???

    2. 2

      חבל מאוד שהעלתם את הסרטון גם אני התפתתי לראות.
      אתם צריכים להבין הרבה ממי שנכנס לאתר לא מחובר לווצאפ ובדרך כלל לא נחשף לחומר כזה !